REDESIGN: POP UP STORE LEIDEN

BY JEROEN VAN ZWETSELAAR

ZW6_Jeroen_van_Zwetselaar_interieur_Mazda_Motorhuis8

 

ZW6_Jeroen_van_Zwetselaar_interieur_Mazda_Motorhuis1

Jeroen van Zwetselaar_ZW6_interior_architecture_Mazda_Store

ZW6_Jeroen_van_Zwetselaar_interieur_Mazda_Motorhuis6

ZW6_Jeroen_van_Zwetselaar_interieur_Mazda_Motorhuis

Jeroen_van_Zwetselaar_Interior_Architecture_Pop_up2

ZW6_Jeroen_van_Zwetselaar_interieur_Mazda_Motorhuis4

Vanuit de Mazda POP up Store (een samenwerking met Motorhuis) in Leiden kwam de vraag:

Hoe kunnen we van deze showroom een experience centre maken?

Aan Jeroen van Zwetselaar de taak om zoveel mogelijk met bestaande middelen een compleet nieuwe beleving neer te zetten voor de winkelbezoekers.

Al snel ontstond het thema: East meets West en vanuit deze gedachte zijn unieke origami kassen ontworpen. Hollandse glorie in combinatie met Japanse vormen.

De traditionele toonbank is vervangen voor een handgemaakte stalen werkbank. Uniek ontwerp van Jeroen van Zwetselaar, geheel in origami stijl.

De infographic wall vormt een rode draad door de winkel en geeft het verkoopteam mooie handvatten bij hun gesprekken.

‘Flits je selfie’ en de Ipad Experience zijn onderdelen van de hele beleving die de winkel nu uitstraalt.

Redesign van deze POP up store heeft meteen zijn vruchten afgeworpen, want er zijn al verbluffende resultaten geboekt!

REDESIGN POP-UP STORE – LEIDEN

The Mazda Pop up Store (a co-operation with Motorhuis) in Leiden came with the question: ‘How could we create an experience centre in this current showroom?’

Jeroen van Zwetselaar had the honour to design a completely new experience with using existing elements as much as possible.

The chosen theme: East meets West, with the hidden thought to design unique origami greenhouses. Dutch glory together with Japanees shapes.

The traditional counter is replaced by a handcrafted steel workbench which is a unique design by Jeroen van Zwetselaar, completely in origami style.

The infographic wall forms a thread through the store and helps the sales staff with their conversations.

‘Flash your selfie’ and the Ipad Experience are elements of the entire experience and have achieved already many amazing results.

 

BACK